Uncategorized

Creșterea vânzărilor și promovarea afacerii – câteva idei

Cateva idei pentru cresterea vanzarilor si promovarea afacerilor
5
(7)

Creșterea vânzărilor și promovarea afacerii sunt două elemente de care ai extraordinar de mare nevoie. Creșterea vânzărilor este rezultatul direct al promovării afacerii tale. Fără o creștere a vânzărilor, nu poți să câștigi bani. Promovarea afacerii  reprezintă cheia succesului tău financiar. Indiferent ce produs sau serviciu vinzi, acesta are nevoie de o promovare eficientă. Strategia de marketing, care o folosești, te-a dus în punctul în care te aflii. Dacă nu ești mulțumit de banii care îi încasezi lunar, va trebui să schimbi strategia de marketing. Dacă vrei să îți dezvolți afacerea este necesar să ai o altă strategie de marketing.

 

Promovarea afacerii online – cum te ajută promovarea la creșterea vânzărilor?

 

Promovarea afacerii nu este un proces static. În calitate de antreprenor, o mare parte a energiei tale trebuie să meargă în promovarea afacerii tale. Poți să oferi cele mai bune servicii, să vinzi cele mai bune lucruri, dacă nu ești cunoscut, nu exiști.

 

Greșeala antreprenorilor aflați la început de drum este să ignore promovarea afacerii în mediul online. Indiferent de domeniul în care activezi, este esențial să ai o prezență bine definită pe internet.

 

Fie că lucrezi în mediul business, fie că activezi în domeniul ONG-urilor, investește bani, timp și energie în promovarea afacerii tale pe internet.

 

Nu te oprii din promovarea afacerii. A te oprii din promovare înseamnă să începi să pierzi. Pentru un start up sau pentru o afacere mică, promovarea pe internet poate fi cea mai ieftină și cea mai eficientă modalitate de promovare.

 

Promovarea afacerii te ajută nu doar la creșterea notorietății, dar și la convingerea audienței să cumpere de la tine. O bună promovare convinge și motivează. O promovare care nu se reflectă în creșterea vânzărilor este greșită.

 

Creșterea vânzărilor – patru lucruri de care trebuie să ții cont

 

Pentru a te ajuta să îți crești vânzările îți pun la dispoziție aceste patru întrebări. Modul în care răspunzi la aceste întrebări va face diferența, în cât de mult sau puțin vei vinde. Dezvoltă-ți un obicei din a pune aceste întrebări.

 

Este serviciul / produsul, care îl vând necesar?

 

Pentru a vinde ceva este important să existe o cerere reală a acelui lucru. Dacă ceva îți place ție sau te fascinează doar pe tine, nu este suficient să dezvolți o afacere din acel lucru. Înainte să vinzi ceva, studiază piața pentru a afla câți oameni sunt interesați să cumpere acel serviciu sau produs. Fără un astfel de studiu nu porni la drum, este sinucidere curată.

 

Raportul preț / calitate este în favoarea mea?

 

Poate pentru tine ceea ce vinzi are o valoare inestimabilă în bani, dar pentru ceilalți oameni se poate să nu fie la fel. Creșterea vânzărilor unui produs este direct influențată de raportul dintre preț și calitate. Dacă produsul este prea scump pentru calitatea oferită nu se va vinde. Pentru a crește vânzările trebuie să fii mereu preocupat să oferi o calitate cât mai mare la un preț cât mai mic.

 

Calitatea serviciului / produsului este peste concurență?

 

De ce le mai multe ori nu ești singur pe piață. Rareori sunt situațiile de monopol cu privire la un serviciu sau un produs. Din acest motiv este foarte important să studiezi oferta concurenței. Produsele tale sunt de calitate superioară, celor care sunt pe piață? Dacă vinzi produse de o calitate inferioară, de ce ar cumpăra cineva de la tine?

 

Ce pot să ofer în plus, față de concurență, la aceiași bani?

 

Prețul este suma de bani cerută de un vânzător pentru un bun sau serviciu. Prețul contează întotdeauna. Indiferent de calitate, prețul contează! Cum sunt prețurile tale? Sunt mai mari sau mai mici, decât ale concurenței? La aceiași bani ce oferi în plus cumpărătorului dacă ar cumpăra de la tine? Dacă nu oferi nimic în plus de ce ar cumpăra cineva de la tine? Pentru a crește vânzările întotdeauna este important să oferi mai mult la aceiași bani. Poate oferi mai multe produse, poate mai multă calitate, poate mai mult suport etc. Important este să oferi mai mult. Acest lucru îți va oferi un avantaj față de concurență.

 

Promovarea afacerii online – câteva idei practice

 

Fă-ți un website! Chiar dacă toată lumea vorbește despre social media, website-ul rămâne temelia prezenței afacerii tale online. Website-ul afacerii tale este cartea de vizită dar și magazinul tău. Nu te zgârci când construiești website-ul afacerii tale. Acesta trebuie să arate profesionist, să fie ușor de accesat și să cuprindă informații actualizate și relevante.

 

Promovează-ți webiste-ul! Un site nepromovat nu te ajută la nimic, este doar o perdere de bani. Clienții nu vor veni la tine pe site doar pentru că exiști, este necesar să te promovezi. Pentru o promovare eficientă pe internet sunt două modalități majore. Prima modalitate constă în optimizarea website-ului pentru motoarele de căutare (optimizare seo). A doua modalitate de promovare constă în cumpărarea de publicitate! Amândouă modalitățile de promovare sunt necesare pentru a avea o afacere vizibilă pe internet.

 

Fă-ți simțită prezența în social media! Facebook, Instagram, YouTube etc. sunt modalități extraordinare pentru promovarea afacerii tale. Postează articole de calitate în mod regulat.

 

Utilizează email-ul! Nu s-a învechit! Creează o bază de date cu adrese de email ale vizitatorilor și clienților tăi. Menține legătura în mod regulat cu ei. În epoca Facebook, emailul rămâne o modalitate eficientă pentru comunicare și vânzare.

 

Utilizează clipuri de promovare și prezentare video și audio! Textul scris este important, dar generația actuală apreciază în mod deosebit multimedia. Clipurile video și podcasturile sunt modalități excelente de promovare a unei afaceri.

 

Oferă webbinarii! De multe ori este necesară educarea potențialilor clienți. Acest lucru poți să îl faci prin webbinarii gratuite în care discuți cu potențialii tăi clienți și le promovezi produsele sau serviciile tale.

 

Creează evenimente transmise live! Transmisiile live pe Facebook sunt utilizate frecvent de către adolescenți și tineri. Și tu poți să trensmiți live evenimente ce țin de afacerea ta.

 

Sper că acest articol despre creșterea vânzărilor și promovarea afacerii ți-a fost de folos și te va ajuta în activitatea de antreprenoriat. Îți recomand să citești și aricolul în care am vorbit despre buget. Bugetul de venituri și cheltuieli este esențial în dezvoltarea unei afaceri.

Ți-a plăcut acest articol?

Apasă pe o stea pentru a-i acorda un calificativ!

Media 5 / 5. Voturi numărate: 7

Fii primul care acordă un calificativ!

Dacă ți-a plăcut acest articol...

Rămâi conectat cu noi, pe social media

Îmi pare rău că acest articol nu ți-a fost folositor!

Hai să îmbunătățim acest articol!

Cum aș putea îmbunătăți acest articol?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *